עתיד השילוט הדיגיטלי

שוק השילוט הדיגיטלי צמח בשנת 2019 וימשיך לצמוח בקצב לאורך 2020 לפי מחקר שנערך לאחרונה. בפוסט זה ננסה להבין מה מניע את הצמיחה, כיצד ישתנו פתרונות השילוט הדיגיטלי בשנה הקרובה ואיך שלטי לד יכולים לעזור לבתי העסק בהתמודדות עם כמה מהאתגרים העיקריים העומדים בפניהם - העלאת עלויות החנות והמעבר לדיגיטל.

שוק השילוט הדיגיטלי ימשיך לצמוח

דוח שפורסם לאחרונה, צופה כי שווי שוק השילוט הדיגיטלי יעמוד על כמעט 30 מיליארד דולר בשנת 2024, צמיחה של 7% משנה לשנה. וצפוי גידול מיוחד בשווקים מתעוררים כמו בישראל.

יותר ויותר קמעונאים ישקיעו בשילוט דיגיטלי במהלך 2020, מכיוון ששילוט לד מציע יתרונות רבים בהודעה לעיתונות מטעם מומחי השיווק "מרקטס אנד מרקטס":

"על ידי שימוש בשילוט דיגיטלי בחנויות, בתי עסק יכולים להעביר הודעות ממוקדות ללקוחות בזמן אמת, לנהל תורים, לסנכרן קירות וידאו, לעודד מודעות למותג, לעודד את הקונים לחזור, ובכך להגדיל את המכירות."

חומרת תצוגה חדשה תהפוך למיינסטרים

מבחינת טכנולוגיית המסך, סוגי תצוגה חדשים כמו OLED, תצוגת נייר אלקטרונית (EPD) ותצוגות שקופות יהפכו לעניין שבשיגרה. רזולוציות חדשות כמו 8K, יתחילו להפוך למיינסטרים במהלך השנים הקרובות.
בשנת 2020, נראה מעבר לעולם חכם יותר, למערכות ממוקדות לקוח שבעצם עושות פרסונליזציה למסרים חלקן מבוססות על בינה מלאכותית ו- IoT (האינטרנט של הדברים). לדוגמא, שילוט דיגיטלי דינמי המשתמש בנתונים שהופקו מהתנהגותם של הלקוחות באתר האינטרנט כדי להתאים אישית הצעות ומידע שיוצגו בחנות.

מנקודת מבטו של לקוח, זה יראה כך, אתה גולש באתר האינטרנט של בית העסק. לאחר מכן אתה מגיע לחנות שהם, יש שם טכנולוגיית חיישנים שמזהה אותך ומסך דיגיטלי שקורא לך בשמך. המערכת תמשוך נתונים מאתר האינטרנט, ותזהה את המוצרים שבהם התעניינת, שילוט דיגיטלי שנמצא בחנות יראה לך את הדרך למוצר ובמקביל ישלח קוד הנחה לטלפון הנייד שלך. באופן זה, בתי עסק יכולו לספק שירות אישי יותר ולפתות בצורה טובה יותר את הלקוח לביצוע רכישה.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram